Verkkokaupan sopimusehdotTuotteet ja tuotehinnat Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat näkyvät ostoskorissa sekä tilausvahvistuksessa ja ne sisältävät Suomessa vallitsevan arvonlisäveron. Toimituskulut Lähetämme kaikki tilaukset Suomeen Postin tai Matkahuollon kautta soveltaen kulloinkin voimassa olevia pakettien hintoja. Ulkomaille saatamme periä lisämaksua, mikäli postimaksu on Suomen hintoja kalliimpi. Tässä tapauksessa otamme asiakkaaseen yhteyttä ennen paketin lähettämistä. Tilaaminen ja sopimus Voit tilata tuotteita verkkokaupasta siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen maksamalla ostoskorin sisällön tilisiirrolla tai PayTrail maksupalvelun tarjoajan kautta. Verkkokaupasta tilattaessa sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme. Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Maksupalvelutarjoaja Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä www.paytrail.com Tilaus- ja maksuvahvistus Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi oikein. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa. Tilauksen käsittelyaika Tilaukset käsitellään Rakkaudentahtiheimo.net verkkokaupassa saapumisjärjestyksessä. Tilauksia käsitellään pääsääntöisesti arkipäivisin maanantaista-perjantaihin. Tilausten käsittelyaika on normaalisti 1-7 arkityöpäivää. Poikkeuksellisista tilausten käsittelyajoista ilmoitamme erikseen. Arkipyhäpäivät saattavat pidentää tilausten käsittelyaikoja muutamalla päivällä. Tilausten toimitusaika on eri kuin käsittelyaika. Käsittelyaika tarkoittaa, että tilaus on siirtynyt eteenpäin järjestelmässämme esimerkiksi henkilökohtaisesti valmistettavien palveluiden jonoon. Jokaisen tuotteen kohdalla ilmoitetaan verkkokaupassa odotettu valmistumisaika erikseen. Jos valmistumisaikaan tulee viivytykisä, siitä lähetetään asiakkaalle tietoa tekstiviestillä. Joissakin tilauksissa on kyse joukkovarauksesta, jolloin toimitusaika voi olla jopa 6 kuukautta. Tällaisista tapauksista ilmoitamme erikseen tuoteen kuvauksessa. Kun tilauksesi on valmis ja se on valmis Postin toimitettavaksi, tulee asiasta automaattinen viesti sähköpostiisi. Mikäli et ole saanut tilauksesta ja sen eri käsittelyvaiheista ilmoituksia sähköpostiisi, on annettu sähköpostiosoite joko väärä tai asiakkaan sähköpostilaatikko on täynnä. Toimitustapa Kaikki verkkokaupan pakettina lähetettävät toimitukset toimitetaan postin lähetystunnuksella tai Matkahuollon lähetystunnuksella ja näin ovat aina seurattavissa sekä jäljennettävissä. Mikäli jostain harvinaisesta syystä kuljetusyhtiö sattuisi hukkaamaan lähetyksen, on kuljetusyhtiö lähetyksestä korvausvelvollinen. Lähetystunnuksella matkustava toimitus on sekä ostajan, että myyjän turva kolmannen osapuolen eli kuljetusliikkeen huolehtiessa kuljetuksesta. Toimitustavat Postipakettina 5,90 € valittuun Postin palvelupisteeseen. Matkahuollon paketti 5,90 € valittuun Matkahuollon palvelupisteeseen. Mikäli haluat toimituksesi Suomen ulkopuolelle, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Asia järjestetään tapauskohtaisesti postin voimassa olevan pakettitoimitushintojen mukaisesti. Osoitevirheet ja lunastamattomat toimitukset Rakkaudentahti ei vastaa virheellisesti annetuista osoitetiedoista! Asiakas on velvollinen huolehtimaan tilauksen tekovaiheessa antamistaan oikeista osoitetiedoista. Mikäli osoitetiedot on annettu virheellisesti tai puutteellisesti toimitus palautuu Rakkaudentahti verkkokauppaan. Virheellisten tai puutteellisten osoitetietojen takia palautuvat toimitukset sekä lunastamattomat postipaketit pitää asiakkaan lunastaa Rakkaudentähdestä uudelleen. Uudelleen lunastuksesta aiheutuvasta selvitystyöstä ja uudelleen postittamisesta Rakkaudentähti veloittaa 10,00 euron postitus ja selvitysmaksun. Asiakaspalvelu Autamme sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse: valotyo.kurssit@rakkaudentahti.fi +358 458760480 (vaih viestillä) Vastuunrajoitus Kristalli Jaguaari Oy (Rakkaudentähti) ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt. Erimielisyydet Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensi sijassa yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksemme asian. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Erityinen toimintaamme koskeva Vastuulauseke: Kristalli Jaguaari Oy (Rakkaudentähti) ei ota vastuuta nk. force major tapauksista johtuvista tilausten viivästymisistä, katoamisista tai rikkoutumisista. Force Major tapauksella mm. tarkoitetaan luonnonkatastrofeja, laaja-alaisia sähkökatkoksia, poliittisesta tilanteesta johtuvia häiriöitä tai verkkosivuston vähäistä laajempaa toiminnan häiriintymistä. Rakkaudentähden tarjoamat elämäntapaohjeet, luontaistuotteet, koulutukset, hoidot ja hoitomuodot eivät edusta virallista suomen lääketiedettä ja lääketieteellistä linjaa. Palvelujen käyttö on asiakkaan omalla vastuulla, eikä niitä ole tarkoitettu korvaamaan lääkärin antamia hoitoja. Mikäli saat hoitoa fyysiseen tai psyykkiseen vaivaan, konsultoi aina ensiksi omaa hoitavaa tahoa, sopivatko tarjoamamme palvelut Sinulle. Emme suosittele lopettamaan hoitoja tai lääkityksiä ilman oman hoitavan tahon lupaa ja valvontaa. Mikäli sinulla on olemassa diagnosoitu sairaus, asiakkaan tulee suhteuttaa saadut ohjeet ottaen huomioon oman diagnoosin ja terveydentilan vaatimukset ja tarvittaessa konsultoida asiaa teveyskeskuksesta. Kanavoimamme energian avulla ei voi vahingoittaa ihmistä, joskin henkisestä avautumisesta voi tulla vahvoja puhdistusoireita, mikäli asiakkaalla on rakenteessa tukoksia. Puhdistusoireet ovat vaarattomia. Ohjeemme on, että mitään fyysistä tai psyykkistä äkillisesti ilmaantuvaa oiretta ei pidä ensisijaisesti ajatella puhdistusoireena ja kaikissa tapauksissa on syytä arvioida lääkärissä käymisen tarvetta nk. yleisillä lääkäriin menemisen kriteereillä. Hoitojen, koulutusten ja seremonioiden aikana ilmaantuvat fyysiset tai psyykkiset sairauden oireet liittyvät muuhun, kuin vastaanotettuun parannukseen. Asiakkaan vastuulla on selvittää kaikki kiireelliset ja vahvat fyysiset ja psyykkiset oireet lääkärissä, tarpeen tullen päivystyskäyntinä sekä arvoida tämän jälkeen hoitavan tahon kanssa mahdollisuutta jatkaa palveluiden käyttöä. Voit myös kääntyä epäselvissä tilanteissa asiakaspalvelumme puoleen Koulutuksissa, tulkinnoissa, kanavoinneissa ja hoidoissa esiin tulleita näkemyksiä ei voi käyttää korvaamaan mahdollisia lainopillisia neuvoja eivätkä ne oikeuta asiakasta toimimaan vastoin voimassaolevaa lakia. Asiakas vastaa, että tuotteita käytetään niille asetettujen käyttöohjeiden mukaisesti. Rakkaudentähti ei ota vastuuta käyttöohjeiden vastaisesti tapahtuvan käytön aiheuttamista vahingoista. Mikäli asiakkaalla on epäselvyyttä tuotteen, koulutuksen tai palvelun käytöstä, saa neuvoja asiakaspalvelusta. Asiakaspalvelumme vastaa kaikkiin kysymyksiin sähköpostitse osoitteessa valotyo.kurssit@rakkaudentahti.fi Kiireellisissä tilanteissa sähköpostin viestin otsikoksi laitetaan suurin painokirjaimin sana "KIIREELLINEN". ERITYISPIIRTEET: Verkkokaupassa myydään henkilökohtaisesti valmistettavia tuotteita. Jokaiselle tuotteelle ja palvelulle on annettu ohjeellinen toimitusaika tuotekuvauksessa. Toimitusaika voi kuitenkin olla lyhyempi tai pidempi johtuen toimintaan liittyvistä erityisistä piirteistä. Palvelun valmistumista ei voi hoputtaa! Huomioithan, että olemme Sinuun yhteydessä, jos palvelun toteuttaminen viivästyy. Älä lähetä toimitusaikaan liittyviä ylimääräisiä kyselyjä, jos tuotekuvauksessa luvattu ohjeellinen toimitusaika ei ole ylittynyt tai jos olemme jo ilmoittaneet palvelun viivästymisestä. Mikäli epäilet, että oma tilauksesi on jäänyt käsittelemättä tai hukkunut matkalle, ota yhteyttä tekstiviestillä numeroon 0458760480. Sähköpostiin, facebookiin tai muuhun sosiaaliseen mediaan lähetetyt kyselyt eivät löydä perille asiakaspalveluumme. On siis tärkeä laittaa TEKSTIVIESTI numeroon 0458760480. Emme ota vastaan puheluja. Tulkintojen sisältöön ei voi vaikuttaa Henkilökohtaiset tulkinnat ja kanavoinnit toimitetaan aina jokaiselle asiakkaalle intuitiivisesti. Henkimaailma tietää, minkälainen viesti on tähän hetkeen korkeimmaksi parhaaksi. Emme peri maksua viestin sisällöstä, vaan sen tekemiseen ja toimittamiseen käytetystä ajasta sekä kuluista, jotka liittyvät suoraan toiminnan mahdollistamiseen kuten internet, puhelin tai laite- ja lisenssimaksut. Rahoja ei voi pyytää takaisin, jos viestin sisältö ei vastannut odotuksia. Anun tulkinnat eivät ole ennustamista. Emme myöskään vastaa kysymyksiin, mitä joku toinen ihminen ajattelee. Aina, jos tulkintaan tai hoitoon otetaan mukaan kolmansia osapuolia, heiltä täytyy kysyä lupa, että tulkinnan saa tehdä. Emme anna asiakkaiden tietoja myöskään eteenpäin. TIETOSUOJAKÄYTÄNTÖ Tämän sivuston ylläpitäjänä toimii Rakkaudentähti eli Kristalli Jaguaari Oy (Y-tunnus 3414170-9) postiosoite: Kalasatamantie 8, 95220 Simoniemi; myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille EU-alueelle. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin. Tietoja käytetään ainoastaan asiakassuhteiden hoitamiseen eikä niitä luovuteta säännönmukaisesti edelleen ulkopuoleiselle taholle. Asiakasrekisteriä käsitellään luottamuksellisesti. Rekisteri on asianmukaisesti suojattu ulkopuolisilta palomuureilla ja muilla teknisillä suojakeinoilla. Rekisteriasioita hoitava vastuuhenkilö Kristalli Jaguaari Oy/Anu Heinineva. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakkaan vastuulla on antaa oikea sähköpostiosoite. Tilauksen käsittelemisen helpottamiseksi ja pakettien perille menemisen varmistamiseksi suosittelemme laittamaan oman puhelinnumeron jokaiseen tilaukseen mukaan. Rekisteri- ja tietosuojaseloste Tämä on Yrityksen EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukainen rekisteri- ja tietosuojaseloste. Laadittu 1.10.2023. Viimeisin muutos 1.10.2023. 1. Rekisterinpitäjä Kristalli Jaguaari Oy, Kalasatamantie 8, 95220 Simoniemi rakkaudentahtiry@gmail.com 2. Rekisteristä vastaava yhteyshenkilö Anu Heinineva, anujaanaelina@gmail.com, 0458760480 3. Rekisterin nimi Yrityksen asiakasrekisteri, markkinointirekisteri sekä yhdistyksen jäsenrekisteri. 4. Oikeusperuste ja henkilötietojen käsittelyn tarkoitus EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukainen oikeusperuste henkilötietojen käsittelylle on - henkilön suostumus (dokumentoitu, vapaaehtoinen, yksilöity, tietoinen ja yksiselitteinen) - sopimus, jossa rekisteröity on osapuolena - rekisterinpitäjän oikeutettu etu esim. asiakassuhde ennen sopimusta sekä jäsenyys. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus on yhteydenpito asiakkaisiin, asiakassuhteen ylläpito, markkinointi tms. Tietoja ei käytetä automatisoituun päätöksentekoon tai profilointiin. 5. Rekisterin tietosisältö Rekisteriin tallennettavia tietoja ovat: henkilön nimi, yhteystiedot (puhelinnumero, sähköpostiosoite, osoite), www-sivustojen osoitteet, verkkoyhteyden IP-osoite, tunnukset/profiilit sosiaalisen median palveluissa, tiedot tilatuista palveluista ja niiden muutoksista, laskutustiedot, muut asiakassuhteeseen ja tilattuihin palveluihin liittyvät tiedot. Verkkosivuston vierailijoiden IP-osoitteita ja palvelun toiminnoille välttämättömiä evästeitä käsitellään oikeutetun edun perusteella mm. tietoturvasta huolehtimiseksi ja sivuston vierailijoiden tilastotietojen keruuta varten niissä tapauksissa, kun niiden voidaan katsoa olevan henkilötietoja. Kolmansien osapuolten evästeille pyydetään tarvittaessa suostumus erikseen. Sivustolla käytetään Katpcha - suojausta, jolla todennetaan, että rekisteriin pääsee liittymään vain oikeita asiakkaita. 6. Säännönmukaiset tietolähteet Rekisteriin tallennettavat tiedot saadaan asiakkaalta mm. www-lomakkeilla lähetetyistä viesteistä, sähköpostitse, sosiaalisen median palvelujen kautta, asiakastapaamisista ja muista tilanteista, joissa asiakas luovuttaa tietojaan. Yritysten ja muiden organisaatioiden yhteyshenkilöiden tietoja voidaan kerätä myös julkisista lähteistä kuten verkkosivuilta, hakemistopalveluista ja muilta yrityksiltä. 7. Tietojen säännönmukaiset luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle Tietoja ei luovuteta säännönmukaisesti muille tahoille. Tietoja voidaan julkaista siltä osin kuin niin on sovittu asiakkaan kanssa. Tietoja voidaan siirtää rekisterinpitäjän toimesta myös EU:n tai ETA:n ulkopuolelle. Tietoja ei siirretä Yhdysvaltoihin ilman rekisteröityjen nimenomaista suostumusta. 8. Rekisterin suojauksen periaatteet Rekisterin käsittelyssä noudatetaan huolellisuutta ja tietojärjestelmien avulla käsiteltävät tiedot suojataan asianmukaisesti. Kun rekisteritietoja säilytetään Internet-palvelimilla, niiden laitteiston fyysisestä ja digitaalisesta tietoturvasta huolehditaan asiaankuuluvasti. Rekisterinpitäjä huolehtii siitä, että tallennettuja tietoja sekä palvelimien käyttöoikeuksia ja muita henkilötietojen turvallisuuden kannalta kriittisiä tietoja käsitellään luottamuksellisesti ja vain niiden työntekijöiden toimesta, joiden työnkuvaan se kuuluu. 9. Tarkastusoikeus ja oikeus vaatia tiedon korjaamista Jokaisella rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus tarkistaa rekisteriin tallennetut tietonsa ja vaatia mahdollisen virheellisen tiedon korjaamista tai puutteellisen tiedon täydentämistä. Mikäli henkilö haluaa tarkistaa hänestä tallennetut tiedot tai vaatia niihin oikaisua, pyyntö tulee lähettää kirjallisesti rekisterinpitäjälle. Rekisterinpitäjä voi pyytää tarvittaessa pyynnön esittäjää todistamaan henkilöllisyytensä. Rekisterinpitäjä vastaa asiakkaalle EU:n tietosuoja-asetuksessa säädetyssä ajassa (pääsääntöisesti kuukauden kuluessa). 10. Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet Rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus pyytää häntä koskevien henkilötietojen poistamiseen rekisteristä ("oikeus tulla unohdetuksi"). Niin ikään rekisteröidyillä on muut EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukaiset oikeudet kuten henkilötietojen käsittelyn rajoittaminen tietyissä tilanteissa. Pyynnöt tulee lähettää kirjallisesti rekisterinpitäjälle. Rekisterinpitäjä voi pyytää tarvittaessa pyynnön esittäjää todistamaan henkilöllisyytensä. Rekisterinpitäjä vastaa asiakkaalle EU:n tietosuoja-asetuksessa säädetyssä ajassa (pääsääntöisesti kuukauden kuluessa). |

